Известие

Collapse
No announcement yet.

Кора под двигателя - проблем при монтажа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кора под двигателя - проблем при монтажа

    Видях се в леко приключение с монтажа на кора под двигателя.

    Купих оригинална (по номера на рамата) от Ал. Ауто. Колата ми е facelift и не исках да рискувам с други варианти.
    Не ми се чакаше няколко дни за да ми я монтират в техния сервиз. Взех я като си мислех, че сам ще се справя. И тук сгреших.

    Дигнах колата и се заех да развия най-задните болтове на магарето. Оказа се че са навити в някакви месингови втулки, които естествнно превъртяха. Мястото е много кофти, защото няма с какво да се законтрят. Едната успях да я прихвана с тънки закривени клеши, а другата я избих зяедно с болта. Дотук добре, но.

    Проблем No1: При монтажа вече нямам в какво да завия болта. Ако поставя гайка няма с какво да я хвана да не се върти. Тъй като кората ще трябва да се сваля при всяка смяна на маслото (и други операции) трябва да става сравнително лесно, без постоянна борба и нагласяне. Предложения? Мислех да заваря гайката за магарето, но нямам електрожен

    Проблем No2: Колата е имала челен удар в следствие на който гредата на радятора не е точно на мястото си. Монтажните отвори на кората се разминават значително. Бронята в момента е въздуховода - пластмасата под радятора. Тук със сигурност ще трябва да се импровизира по някакъв начин. Предложения? Въпросът ми е дали кората застъпва бронята или бронята кората?

    Ще ви бъда благодарен ако споделите вашия опит.
    sigpic 156SW 1.9JTD 16V

  • #2
    Освен да завариш гайката за магарето, по мое мнение нямаш много опции, аз го имам същия провбем, превърта ми втулката, но я разбивам с пистолет и става, като я затягам бъркам през една дупка и държа лека контра - не че се стяга като хората, но пак е нещо....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Кората влиза под бронята , а там където си превъртял гайките и не можеш да завиваш болтовете просто прихващаш /през отвора на кората и този на гредата/ и стягаш с т.н. свински опашки-пластмасовите връзки струват стотинки и после при демонтаж за смяна на масло никакви грижи режат се и след това нови.За кората е важно за е стабилно закрепена .Дали ще е с фабричните болтчета , а там където вече не може с нещо друго е въпрос на твой избор.Естествено не с тел , че е грозно и смешно все пак караш Алфа ,а не Москвич. Дано съм ти би полезен и успех.
      Alfa Romeo Giulietta 170hp

      Comment


      • #4
        Още едно предложение : гайката я фиксираш на мястото с пластелин,който е много удобен за подобно приложение,втвърдява много бързо и е доста здраво захващането.С него съм залепил дръжката на макарата за риболов и съм доволен.Този пластелин го продават в различни магазини- Бриколаж,Практикер,автоаксесоари и цената е около 4.50-5.00 лв.и ще ти стигне за поне 50 бр. такива гайки.Продава се в цилиндрични пластмасови кутии и прилича на парче кренвирш дълго около 12 см с диаметър около 2см. Сърцевината е с различен цвят от външната част. Режеш шайбичка от това нещо,мачкаш го до еднородно оцветяване и лепиш веднага . След около 10-15 мин можеш да пилиш с пила,толкова е здраво . Но режи тънки шайбички ,за да видиш колко ще ти трябва.Вече направената смес, ако не я използваш се изхвърля,защото се вкаменява.Тъй че прави малки "порции" .Всичко това е написано в приложената листовка.
        Дано съм ти помогнал.
        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
        Avensis 2011 -2.0 D-4D

        Comment


        • #5
          Моята нова кора когато пристигна имах същият проблем, едната гайка се бе скъсала от оригиналните и така. Значи при мен как я направих, напаснах я добре, после със самонарезни винтове, досущ като оригиналните, я захванах там където нямаше възможност, получи се страхотно, не трака, не мърда, мн стегната е сега и мн здраво. Бързо се демонтира! Колко и плати ако не е тайна?
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            Благодаря на всички ви за идеите. Подготвил съм 2 гайки за заваряване. Ако не план Б е пластелина за който спомена краси. Свинските опашки не ми допадат, но и те са вариант.

            Остана импровизацията в предната част, където колкото и да не ми се иска ще трябва да ползвам самонарезни види.

            Цената не е тайна. Всеки който звънне на Александър Ауто ще получи ведната цената - 370лв.

            ПП
            Казаха ми че имало разлика преди и след фейслифта.
            Ето как изглежда:
            Attached Files
            sigpic 156SW 1.9JTD 16V

            Comment


            • #7
              Формата е като моята едно към едно, аз дадох 360 лева с доставката от Италия, на рикамби ориджинали е. Мн съм доволен, мн са здрави и качествени. Преди фейса е моята красавица.
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
                Благодаря на всички ви за идеите. Подготвил съм 2 гайки за заваряване. Ако не план Б е пластелина за който спомена краси. Свинските опашки не ми допадат, но и те са вариант.

                Остана импровизацията в предната част, където колкото и да не ми се иска ще трябва да ползвам самонарезни види.

                Цената не е тайна. Всеки който звънне на Александър Ауто ще получи ведната цената - 370лв.

                ПП
                Казаха ми че имало разлика преди и след фейслифта.
                Ето как изглежда:
                като ми слагаха моята кора в сервиза имаше същия проблем с болтовете в задната част щото бяха превъртяли..и в сервиза извадиха някаква джаджа (нз как се казва) и "занитиха" две гайки..точно като нитове ги сложиха и си имаха резба...дано никой не се смее на малоумното ми обяснение..но според мен това е най-лесния възможен начин..и става много здраво - все едно винаги са били там тези гайки ако някой знае нещо повече по въпроса нека сподели
                Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kalojan Покажи съобщение
                  ... и "занитиха" две гайки..точно като нитове ги сложиха и си имаха резба...
                  Те оригиналните са такива, ама явно с времето нитчето се разхлабва и превърта.
                  sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                  Comment


                  • #10
                    Малко скъпичко си я купил,като има алуминиеви на по ниска цена
                    0888515205

                    Comment


                    • #11
                      300 и кусур лева за кора е много.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        300 и кусур лева за кора е много.......
                        380 лева беше мойта от ауто италия ако не се лъжа..пластмасова оригинална..добре,че тия от каското нямаха нищо против да ми купят от скъпите кори
                        Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
                        Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp

                        Comment


                        • #13
                          Днес най-сетне я монтирах. След малко импровизация реших съвсем нелогично да застъпя бронята. Причината е, че тя едва се държи. И трите монтажни ушички отпред са счупени.

                          Според вас ще влиза ли много вода през образувалия се процеп? Това дали ще е проблем?
                          Attached Files
                          sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
                            .... реших съвсем нелогично да застъпя бронята. ....

                            Нямам техн.образование, имам елементарни технически познания , но от естетична и елементарна техническа гледна точка по-зле няма как да стане !!!!!!!!!!!

                            Лично мое мнение и никой не е длъжен да се съобразява с него .
                            Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                            Avensis 2011 -2.0 D-4D

                            Comment


                            • #15
                              Вс е супер, но можеше да пригодиш нещо за да държи болта, и да я поставиш под бронята, както си му треа, така от разстояние отпред ще се вижда кората. Лично мнение, и моята броня е по същият начин и го оправи.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment

                              Working...
                              X